Wyszukaj:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kole
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Uchwała o utworzeniu PCPR
•  uchwała nr V/11/99
  Akty prawne
•  Treść
  Regulamin organizacyjny
•  Tresć
  Statut PCPR w Kole
•  Treść
  Działy
•  O PCPR
  Formy pomocy
•  Domy pomocy społecznej
•  Rodziny zastępcze
•  Pogotowie rodzinne
  Organizacje pozarządowe
•  Treść
  Ogłoszenia PCPR
•  Zielona Linia, Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia
•  Tydzień Pomocy Ofiarom Pokrzywdzonym Przestępstwem
•  Projekt "Dogonić marzenia"
•  KONSULTACJE SPOŁECZNE - STRATEGIA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH POWIATU KOLSKIEGO NA LATA 2014 - 2020
•  Promocja rodzicielstwa zastępczego
•  Ogłoszenie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie o otwartym naborze partnera
•  Informacja o wynikach otwartego naboru na partnera
•  Dodatek wychowawczy na dzieci w rodzinach zastępczych
•  Program Wyrównywania Różnic Między Regionami III w 2017r.
•  Aktywny samorząd w 2017r.
•  Środki PFRON w 2017r.
•  Program WRMR III w 2018 roku
•  Aktywny samorząd w 2018r.
•  Stypendium Stowarzyszenia SPES
•  Program WRMR III w 2019 roku
•  Projekt "GraduatON"
  Druki wniosków
•  Druk-zaopatrzenie ortopedyczne
•  Druk-turnus rehabilitacyjny
•  Druk wniosku - "Program Wyrównywania Różnic Między Regionami" Obszar B (Wnioski można składać do dn. 30.06.2009r.)
•  Druk wniosku - "Program Wyrównywania Różnic Między Regionami" Obszar D ( Wnioski można składać do dn. 30.06.2009r.)
•  Druk-sprzęt rehabilitacyjny
•  Druk - bariery architektoniczne
•  Bariery w komunikowaniu się, techniczne-druk wniosku
•  Wnioski na komisję ds. Orzekania o niepełnosprawności
•  Wniosek o wydanie karty parkingowej
  Archiwum
•  Archiwum
•  Ogłoszenie o otwartym naborze partnerów do projektu systemowego "Dogonić marzenia"
•  Informacja o wynikach otwartego naboru Partnerów do projektu systemowego "Dogonić marzenia"
•  "Dotacja-szansą dla mnie! - II edycja"
•  Program "Aktywny samorząd" w 2014r.
•  Program Wyrównywanie Różnic Między Regionami II w 2014 roku
•  Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego 02.07.2014r.
•  "Aktywny samorząd" w 2015r.
•  Aktywny samorząd w 2016r.
•  Zapytanie ofertowe- Poradnictwo socjalne w ramach projektu "Z Troską..."
  Dostęp do informacji publicznej
•  Informacja
  Projekt "Z TROSKĄ..."
•  Projekt "Z TROSKĄ..."
•  Ogłoszenie o zamówieniu na "Organizację i przeprowadzenie usług szkoleniowych i doradczych w projekcie pn. "Z TROSKĄ..."
•  Informacja dla Uczestników projektu
  Ochrona danych osobowych
•  Obowiązek informacyjny PCPR
Pomoc
Statystyki

258305
od 01 kwietnia 2005
Projekt "Z TROSKĄ..." » Ogłoszenie o zamówieniu na "Organizację i przeprowadzenie usług szkoleniowych i doradczych w projekcie pn. "Z TROSKĄ..." Wersja do druku

Ogłoszenie o zamówieniu-"Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych i doradczych w projekcie pn. "Z TROSKĄ..."
Załączone dokumenty
  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU- Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych i doradczych w projekcie pn. Z Troską... (3MB) pobierz pokaż
  SIWZ- Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych i doradczych w projekcie pn. Z Troską... (7.8MB) pobierz pokaż
  Załącznik nr 1 do SIWZ 2.0 (458.7kB) pobierz    
  załącznik nr 2 do SIWZ 2.0 (465.4kB) pobierz    
  Załącznik nr 3 do SIWZ „Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych i doradczych (415.6kB) pobierz pokaż
  Załącznik nr 4a do SIWZ 2.0 (451.8kB) pobierz    
  Załącznik nr 4b do SIWZ 2.0 (468.4kB) pobierz    
  Załącznik nr 4c do SIWZ 2.0 (450.8kB) pobierz    
  Załącznik nr 4d do SIWZ 2.0 (468kB) pobierz    
  załącznik nr 5 do SIWZ 2.0 (487.5kB) pobierz pokaż
  załącznik nr 6 do SIWZ 2.0 (466.5kB) pobierz pokaż
  Załącznik nr 7 do SIWZ 2.0 (1.1MB) pobierz pokaż
  OGLOSZENIE 2.1-1 (506.5kB) pobierz pokaż
  SIWZ 2.1 - zmiana-1 (654kB) pobierz pokaż
  Załącznik nr 3 do SIWZ 2.1 - zmiana-1 (663kB) pobierz pokaż
  INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (350.9kB) pobierz pokaż
  Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (677.6kB) pobierz pokaż
  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (1.2MB) pobierz pokaż

Informację wytworzył: Agata Bagińska, Data wytworzenia: (brak danych), Wprowadził do systemu: Agata Bagińska, Data wprowadzenia: 2017-05-22 14:16:44, Zatwierdził do publikacji: Agata Bagińska, Data publikacji 2017-05-22 14:22:54, Ostatnia zmiana: 2017-06-07 13:36:43, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 877